Verzend- en retourbeleid

Order bevestiging:

Zodra je je bestelling plaatst ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat we uw bestelling in ons systeem hebben ontvangen en uw betaalmiddel hebben geautoriseerd voor de aankoop. Zodra we uw bestelling ontvangen, nemen we automatisch contact op met onze leveranciers om te bevestigen dat deze op voorraad is en beschikbaar is voor onmiddellijke verzending. Als uw artikel in nabestelling is of niet beschikbaar is, maken we de pre-autorisatie ongeldig en nemen we contact met u op via e-mail. Als uw item (s) direct kunnen worden verzonden (binnen 5 werkdagen), zullen we de bestelling verzenden. De verzendkosten zijn dan al verwerkt. 

Bestelling Verzending:

Als uw bestelling op voorraad is en we de kosten verwerken, wordt deze binnen vijf werkdagen na de datum van uw bestelling verzonden. Als u binnen zes werkdagen na uw bestelling geen trackinginformatie van ons ontvangt, neem dan gerust contact met ons op via info@timbainterieur.nl

Schade:

Inspecteer de verpakking van uw item (s) wanneer ze aankomen, als u schade opmerkt, moet u dit noteren wanneer u tekent voor levering. Als uw artikel (en) beschadigd is aangekomen, stuur dan foto's naar info@timbainterieur.nl en wij zullen namens u een verzekering claimen.

Annuleringen en terugbetalingen:

Alle bestellingen die na 48 uur worden geannuleerd, zijn onderworpen aan administratiekosten van € 8, ongeacht of uw bestelling al dan niet is verzonden. Als uw bestelling is verzonden, bent u (de koper) ook verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verzendkosten voor het retourneren. Restituties worden alleen verleend op de originele creditcard die u gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling.